Betalinger i klubben

Kære forældre.

Her kommer lidt forklaring på klubbens betalingssystemer.

en af forskellene ved at gå på SFO og klub, er brugerbetaling. Det gælder for ture, kolonier og mad.

I vores klub har vi forsøgt at lave et system hvor brugerbetaling kommer til at fylde mindst muligt i vores samvær med børnene, derfor er det vigtig at læser nedestående tekst godt og fra klub start får etableret den faste bank overførelse på "efter" (eftermiddagsmad) og også meget gerne en fast overførelse til børnenes bankbog.

Fast overførelse på 75 kr. til eftermiddagsmad, overførelsen skal ske til bankkonto og husk barnets navn og "efter"

Jyske bank

Reg. 7134

Konto Nr. 0001080191

"Efter" er Baunegårdens eftermiddagsmad. Det kan være en varm hjemmebagt bolle med pålægschokolade, en skål hjemmelavet koldskål, et stykke frugt og knækbrød osv. Der er "efter" hver dag ca. kl.15.

Hvis børnene er mere sultne, har vi altid rugbrød og smør i køleskabet, som de må ta' af ligesom de altid må lave te.

Det betyder at I skal laver en fast overførsel via banken på 75 kr. pr. mdr. da det så kører automatisk og vi skal ikke bruge energi på at checke hvor mange der har husket det og I skal ikke bruge energi på at huske det hver måned.

Vi har beslutte at vi ikke tager penge for matrialer, når børnene producere noget i et værksted.

til information kan vi fortælle at det typisk koster 10 kr. om dagen i andre klubber for eftermiddags mad - og mange materialer bliver afregnet fra gang til gang.

Indbetaling til bankbog:

I indbetaler over netbank et beløb til jeres barns bankbog i klubben. Ved indbetalinger gælder, at I skal  huske at tilføje barnets navn og "bankbog". Vi kan ikke regne ud om det er "efter" indbetaling eller "bankbog" indbetaling via udskriften fra banken, med mindre der er tilføjet en tekst.

Når I har indbetalt skriver vi det ind på børnenes klub bankbog. Her nedskriver vi hver gang der er udgifter eller indtægter. Man kan altid komme forbi/ringe til klubben, for at se hvad der står på ens barns konto eller for at se hvad pengene er blevet brugt til og vi giver også lyd hvis der kommer underskud.

Vores er faring er at en fast indbetaling på 100 kr. om måneden rækker rigtig langt, og eventuel overskud på kontoen kan også bruges til koloni betaling.

Formålet med bankbogen:

Bankbogen bruges til at betale for maden på hjemmeklubaftner, og ture ud af huset - børnene skal havde penge med når vi spiser ude.

Eksempel:

Vi skal bowle, det koster 35 kr + penge til mad. Bankbogen kan bruges til at betale de 35 kr. for aktiviteten og børnene har selv penge med til at købe mad efterfølgende - vi skriver ud med anbefaling om et rimelig beløb til mad.

Vi tillader os dog, at sætte en begrænsning for indtag af mad, slik og sodavand hvis det tager overhånd.  Al indtag af sukkerholdige produkter og mad generelt, bør ske med omtanke og sund fornuft, ud fra tanken "alt med måde". for børnenes sundhed og læringen om denne.

Har vi hjemmeklubaften koster det typisk 25 kr. Hjemmeklubaftener trækker vi også fra deres bankbog.

Koloni: sommerkoloni 7 dage koster 1200 kr. skikoloni med 5 dage på ski koster omkring 3000 kr. der er økonomisk friplads procenter efter de gældende regler og man kan også altid lave en afbetalings aftale hvis der er behov.

Man skal indbetale via bank - husk barnets navn og enten "bankbog" eller "efter"

Jyske bank

Reg. 7134

Konto Nr. 0001080191