Børnefestuge

Børnefestugen er en årlig begivenhed, hvor de fleste af Albertslunds institutioner mødes i 3 dage ved Høgsbjerget i Kongsholmsparken.

I år er Børnefestugen i uge 25, tirsdag, onsdag og torsdag. Baunegård flytter ned i parken de tre dage. Det er muligt at overnatte i telt på festpladsen fra tirsdag til onsdag - dette gælder for alle Baunegårds børn, på nær de alleryngste børnehavebørn.

Baunegården deltager traditionen tro med mange aktiviteter og stor entusiasme, og vi får brug for forældre både til opsætning søndag den 16 juni og mandag den 17 juni og nedtagning igen fredag den 21 juni.

Vi holder fællespisning onsdag, hvor også vores børnebands står for underholdning på den store scene.

I tiden op til børnefestugen bruger vi meget energi og tid på at forberede os. Så skal dit barn optræde med noget til BFU vil vi meget se dit barn... Dette gælder specielt fritidshjemsbørn og de yngre børn i klubben.